Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2009 14:03 - Иснинският национален дух
Автор: chovekataz Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1015 Коментари: 0 Гласове:
1



   Никога през живота си не съм изживявал трети март както днес. Това е един истински национален празник, на когото трябва да сме горди затова, че сме българи. Но всъщност защо? Може би заради славната ни, велика и достойна история-категорично да. Заради европейското ни настояще и бъдеще- категорично не.

   Точно днес почуствах съвременния национален дух на достойния празник. Ще си помислите, че съм ходил някъде на възстановка или заря-проверка, но ще сгрешите. Не съм гледал и изключително глупавите телевизионни програми за празника. Не съм седял и пред компютъра в търсене на нещо и намиране на съвсем друго.

   Признавам си прекарах деня в банята. Ще си помислите какво може да прами човек в банята? Възможностите не са много: или се къпе, или пери на ръка пуловери. Но отново те не отговарят на действителността. Защото обладан от типичния национален дух, аз седях в затвореното, облепено с плочки пространство и чаках. Чаках като софиянец метрото в Младост. Естествено, че се досетихте за какво иде реч-чаках „да дойде” водата. От ранната сутрин на трети март в един от централните столични квартали нямаше вода. Все пак съм сигурен, че това не учудва никого.

   И въпреки че се смятам за патриот как да поддържам патриотичния си дух днес, на националния празник, без елементарността на бита-течещата студена вода. Скоро може и токът да спре, но точно това ще ме накара да се чуствам българин, защото само българите можема да търпим такава държавна политика вече близо 20 години и може би поне още 200 години.



Тагове:   национален,   дух,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chovekataz
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77437
Постинги: 21
Коментари: 12
Гласове: 79
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930